Rola współczesnego marketingu w branży logistycznej

Milena Kędzia

Uniwersytet Opolski, Wydział Ekonomiczny

Abstrakt

W artykule przedstawiona została rola jaką spełnia współczesny marketing w branży logistycznej. W pracy przedstawiono w jaki sposób odbywa się współpraca między nimi oraz jakie powiązania występują. Pomysł na powstanie artykułu powstał poprzez chęć zrozumienia
jak ważny jest współczesny marketing w działaniach, które wykonują przedsiębiorstwa logistyczne. Celem pracy jest zbadanie w jak dużym stopniu marketing oddziałuje na firmy oraz sprawdzenie w jakich dziedzinach wspomaga pracę przedsiębiorstw w sposób najbardziej intensywny. Artykuł skupia się na grupie przedsiębiorstw zajmujących się działalnością w szeroko pojętej logistyce. W części pierwszej scharakteryzowano istotę marketingu i logistyki. Wskazano kluczowe obszary współpracy tych dwóch przenikających się pojęć. Następnie wskazano istotę branży logistycznej. W następnej części opracowania zidentyfikowano zależności i role marketingu w branży logistycznej co jest kluczowym tematem artykułu. W celu praktycznego sprawdzenia zależności między marketingiem a branżą logistyczną na ostatnim etapie opracowania zostały wskazane te zależności na przykładzie, jednej z największych firm zajmującej się produkcją naczep. Praca powstała na podstawie zebranych informacji pochodzących z wielu opracować zarówno literatury polskiej, jak i
zagranicznej. Dodatkowym źródłem pracy jest samodzielnie przygotowana i przeanalizowana ankieta, która powstała we współpracy z firmą Wielton S.A


Pobierz


Opublikowane
2024-08-21

Cited By / Share


Autorzy

Milena Kędzia 





Statystyki