INFOPARTNERING AND DEMAND MANAGEMENT IN ECR STRATEGIES

Tadeusz POKUSA





Pokusa, T., ECR jako strategia efektywnej obsługi klienta-geneza i istota, ZN Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, Opole, 1998.
  Google Scholar

Martin, A.J., Infopartnering. The Ultimate Strategy for Achieuing Efficient Consumer Response, John Wiley & Sons, Inc., New York, Singapore, Toronto, 1994.
  Google Scholar

Johnson, J.C., and Wood, D.F., Contemporary Logistics, Macmillan Publishing Company, New York, 1993.
  Google Scholar

Pokusa, T., Strategia ECR, a lojalność klienta, Logistyka 2/98, ILiM, Poznań, 1998.
  Google Scholar

Pokusa, T., “Lojalność klienta w strategii zarządzania łańcuchem dostaw”, [in:] Materiały Konferencyjne Katedr Marketingu, Handlu i Usług, Jurata 98, Uniwersytet Gdański, 1998.
  Google Scholar

Blaik, P., “Efektywność procesów logistycznych w aspekcie strategicznym”, [in:] Materiały Konferencyjne Logistics 98, PTL, Katowice, 1998.
  Google Scholar

McHugh, P., Merli, G., and Wheeler III, W.A., Beyond Business Process Reengineering, John Wiley & Sons, Inc., New York, 1995.
  Google Scholar

Dussart, Ch., “Category Management: Strength, Limits and Developments”, [in:] European Journal of Marketing, 1998, vol. 16, No. 1.
  Google Scholar

Pring, D.C., The Joint Industry Conference on ECR, Chicago, 1996.
  Google Scholar

Gołembska, E., and Szymczak, M., Informatyzacja w logistyce przedsiębiorstw, PWN, Warszawa, Poznań, 1997.
  Google Scholar

Christopher, M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków, 1998.
  Google Scholar

Fechner, L, “Strategia ECR w łańcuchu dostaw — integracja dla wzrostu konkurencyjności”, [in:] Materiały Konferencyjne Logistics 98, PTL, Katowice, 1998.
  Google Scholar

Pfohl, H.Ch., “Logistyka w systemie przedsiębiorstw zintegrowanych. Łańcuch, cykl zamknięty, sieć”, [in:] Materiały Konferencyjne Logistics 98, PTL, Katowice, 1998.
  Google Scholar

Hax, A.C., and Wilde II, D.L., “The Delta Model: Adaptive Management for a Changing World”, Earl, M.J., “What Is a Chief Knowledge Officer?”, [in:] Sloan Management Reuiew, Massachusets, Winter 1999.
  Google Scholar

Rushton, A., and Oxley, J., Handbook of Logistic and Distribution Management, Kogan Page Limited, London, 1992.
  Google Scholar

Download


Published
2020-12-17

Cited by

POKUSA, T. (2020). INFOPARTNERING AND DEMAND MANAGEMENT IN ECR STRATEGIES. Economic and Environmental Studies, 1, 263–272. Retrieved from https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ees/article/view/3139

Authors

Tadeusz POKUSA 

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.