The Rola kampanii społecznych w rozwoju zrównoważonym
Anna BORAWSKA
Abstrakt
Koncepcja zrównoważonego rozwoju już od wielu lat jest obecna w dyskursie politycznym. Dążenie do osiągnięcia tego celu stało się priorytetem na całym świecie. Sukces w tej dziedzinie zależy nie tylko od prowadzenia odpowiedniej polityki. Jest to również kwestia zaangażowania społeczeństwa. Istnieją różne bezpośrednie i pośrednie narzędzia mające promować i wzmacniać pozytywne zmiany postaw społecznych. Do najważniejszych z nich należą kampanie społeczne.
Celem artykułu jest przedstawienie, w jaki sposób mogą one przyczynić się do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju i w jaki sposób powinna być oceniana ich efektywność.
Słowa kluczowe:
rozwój zrównoważony, kampanie społeczne, marketing społecznyBORAWSKA, A. (2020). The Rola kampanii społecznych w rozwoju zrównoważonym. Economic and Environmental Studies, 17(4 (44), 865–877. https://doi.org/10.25167/ees.2017.44.14
Autorzy
Anna BORAWSKAStatystyki
Downloads
Download data is not yet available.