Opublikowane: 2020-12-03

Proces komunikowania wartości dla klienta i jego znaczenie w warunkach gospodarki konkurencyjnej

Sławomir CZARNIEWSKI

Abstrakt

Proces komunikowania wartości dla klienta uświadamia nabywcom nie tylko, jakie produkty(usługi) mogą kupić, ale również jakie mają zalety (atuty) dla potencjalnego nabywcy. W procesie komunikowania zmierza się do tworzenia i umocnienia wśród nabywców postaw, które prowadzą do przychylnego przyjmowania produktów/usług oraz próbuje się przede wszystkim zmienić postawy obojętne na pozytywne - kreatywne. Przedmiotem zainteresowania tej pracy są ekonomiczne mechanizmy skuteczności i efektywności procesu komunikowania określonych wartości dla klienta, a tym samym próba wskazania czynników dynamizujących wzrost owej sprawności. Tak więc celem tego artykułu jest ukazanie trendów, mechanizmów i efektów komunikowania wartości dla klienta, a także próba zasygnalizowania nowych wyzwań w zakresie komunikacji rynkowej.

Słowa kluczowe:

wartość, konkurencja, efektywność, komunikacja, rynek

Pobierz pliki

Zasady cytowania

CZARNIEWSKI, S. (2020). Proces komunikowania wartości dla klienta i jego znaczenie w warunkach gospodarki konkurencyjnej. Economic and Environmental Studies, 14(3 (31), 329–352. Pobrano z https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ees/article/view/2905

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.