Opublikowane: 2020-11-24

Klasyfikacja wybranych krajów Unii Europejskiej pod względem efektywności finansowej szkolnictwa wyższego w zakresie dydaktyki

Anna Ćwiąkała-Małys , Monika Mościbrodzka

Abstrakt

Artykuł ten jest kontynuacją badań autorek w tematyce oceny efektywności finansowej w szkolnictwie wyższym w zakresie dydaktyki w krajach, które należą do Unii Europejskiej. W
artykule, na podstawie uzyskanych wyników podejścia nieparametrycznego metodą DEA, dokonano klasyfikacji krajów członkowskich w jednorodne grupy pod względem ich efektywności
finansowej szkolnictwa wyższego w zakresie dydaktyki .

Słowa kluczowe:

efektywność finansowa, szkolnictwo wyższe, metody nieparametryczne, metoda Warda European Union, higher education

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Ćwiąkała-Małys, A., & Mościbrodzka, M. (2020). Klasyfikacja wybranych krajów Unii Europejskiej pod względem efektywności finansowej szkolnictwa wyższego w zakresie dydaktyki. Economic and Environmental Studies, 17(1 (41), 83–93. Pobrano z https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ees/article/view/2717

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.