Opublikowane: 2022-01-03

Pułapki frazeologiczne dla studentów kierunków biznesowych

Věra HÖPPNEROVÁ
Prace Germanistyczne
Dział: Językoznawstwo
DOI https://doi.org/10.25167/pg.4673

Abstrakt

Frazeologia zajmuje się szerokim i niejednorodnym zakresem zjawisk językowych. Wynika z tego niejednolitość używanych tu terminów, a także różne spojrzenia na zakres badanych
zjawisk. Frazeologizmy są jednocześnie istotnym elementem języka niemieckiego biznesowego. W artykule zbadano kompetencję frazeologiczną studentów kierunków biznesowych. Zidentyfikowane błędy poddano analizie, wyciągnięto także wnioski dla potrzeb dydaktyki.

Słowa kluczowe:

frazeologia, język niemiecki biznesowy, kompetencja frazeologiczna, błędy

Pobierz pliki

Zasady cytowania

HÖPPNEROVÁ, V. (2022). Pułapki frazeologiczne dla studentów kierunków biznesowych. Prace Germanistyczne, (11), 95–108. https://doi.org/10.25167/pg.4673

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.