Pułapki frazeologiczne dla studentów kierunków biznesowych
Abstrakt
Frazeologia zajmuje się szerokim i niejednorodnym zakresem zjawisk językowych. Wynika z tego niejednolitość używanych tu terminów, a także różne spojrzenia na zakres badanych
zjawisk. Frazeologizmy są jednocześnie istotnym elementem języka niemieckiego biznesowego. W artykule zbadano kompetencję frazeologiczną studentów kierunków biznesowych. Zidentyfikowane błędy poddano analizie, wyciągnięto także wnioski dla potrzeb dydaktyki.
Słowa kluczowe:
frazeologia, język niemiecki biznesowy, kompetencja frazeologiczna, błędyHÖPPNEROVÁ, V. (2022). Pułapki frazeologiczne dla studentów kierunków biznesowych. Prace Germanistyczne, (11), 95–108. https://doi.org/10.25167/pg.4673
Statystyki
Licencja
Zgodnie z załącznikiem 1.5b do Zasad publikowania, rozpowszechniania i promocji prac dydaktycznych i naukowych obowiązujących w Wydawnictwie Uniwersytetu Opolskiego