Opublikowane: 2021-06-17

An interdisciplinary approach towards sustainable governance of universities: the case of Lithuania

Dainora GRUNDEY

Abstrakt

Poniższy artykuł przedstawia pojęcie zrównoważonego rozwoju w interdyscyplinarnym kontekście poprzez wykorzystanie zasad zrównoważonego rozwoju przyjętych w systemie edukacji oraz zaprezentowanie wyników badań ankietowych przeprowadzonych w latach 2006-
2007 na litewskich uniwersytetach. Zbadano studentów oraz wykładowców akademickich w celu określenia wpływu analizowanej dyscypliny oraz zasad zrównoważonego rozwoju jako elementów codziennego życia uniwersyteckiego, programów zajęć oraz zarządzania uczelniami
wyższymi.

Słowa kluczowe:

zrównoważony rozwój, zarządzanie uniwersytetem, podejście interdyscyplinarne, Litwa

Pobierz pliki

Zasady cytowania

GRUNDEY, D. (2021). An interdisciplinary approach towards sustainable governance of universities: the case of Lithuania. Economic and Environmental Studies, 12(1), 31–44. Pobrano z https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ees/article/view/4171

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.