Published: 2021-06-17

An interdisciplinary approach towards sustainable governance of universities: the case of Lithuania

Dainora GRUNDEY

Abstract

Poniższy artykuł przedstawia pojęcie zrównoważonego rozwoju w interdyscyplinarnym kontekście poprzez wykorzystanie zasad zrównoważonego rozwoju przyjętych w systemie edukacji oraz zaprezentowanie wyników badań ankietowych przeprowadzonych w latach 2006-
2007 na litewskich uniwersytetach. Zbadano studentów oraz wykładowców akademickich w celu określenia wpływu analizowanej dyscypliny oraz zasad zrównoważonego rozwoju jako elementów codziennego życia uniwersyteckiego, programów zajęć oraz zarządzania uczelniami
wyższymi.

Download files

Citation rules

GRUNDEY, D. (2021). An interdisciplinary approach towards sustainable governance of universities: the case of Lithuania. Economic and Environmental Studies, 12(1), 31–44. Retrieved from https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ees/article/view/4171

Cited by / Share


This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.