Опубликовано: 2021-06-17

An interdisciplinary approach towards sustainable governance of universities: the case of Lithuania

Dainora GRUNDEY

Аннотация

Poniższy artykuł przedstawia pojęcie zrównoważonego rozwoju w interdyscyplinarnym kontekście poprzez wykorzystanie zasad zrównoważonego rozwoju przyjętych w systemie edukacji oraz zaprezentowanie wyników badań ankietowych przeprowadzonych w latach 2006-
2007 na litewskich uniwersytetach. Zbadano studentów oraz wykładowców akademickich w celu określenia wpływu analizowanej dyscypliny oraz zasad zrównoważonego rozwoju jako elementów codziennego życia uniwersyteckiego, programów zajęć oraz zarządzania uczelniami
wyższymi.

Скачать файлы

Правила цитирования

GRUNDEY, D. (2021). An interdisciplinary approach towards sustainable governance of universities: the case of Lithuania. Economic and Environmental Studies, 12(1), 31–44. извлечено от https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ees/article/view/4171

##plugins.themes.libcom.share##


##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##