Wprowadzenie do dziesiątego numeru Studiów Krytycznych
Sławomir Czapnik
Uniwersytet OpolskiRéférences
Gatto, John Taylor. 2005. „Przeciwko szkole: jak oświata publiczna upośledza nasze dzieci i dlaczego?”, przeł. Marek Budajczak. Kultura i
Google Scholar
Edukacja 4: 23–31.
Google Scholar
Lemke, Thomas. 2001. „»The birth of biopolitics«: Michel Foucault’s lecture at the Collège de France on neo-liberal governmentality”. Economy and Society 30(2): 190–207. DOI: 10.1080/03085140120042271.
Google Scholar
Lemke, Thomas. 2002. „Foucault, governmentality, and critique”. Rethinking Marxism: A Journal of Economics, Culture & Society 14(3): 49–64. DOI: 10.1080/0893569021 01242288.
Google Scholar
Marks, Karol. 1949. Osiemnasty Brumaire’a Ludwika Bonaparte, przeł. [?]. Warszawa: Książka i Wiedza.
Google Scholar
Veblen, Thorsten. 1918. The higher learning in America: A memorandum on the conduct of universities by business men. New York: B. W. Huebsch.
Google Scholar
Authors
Sławomir CzapnikStatistics
Téléchargements
Articles les plus lus par le même auteur ou la même autrice
- Sławomir Czapnik, Grzegorz Rdzanek (1973–2023): człowiek dobrej roboty , Studia Krytyczne/Critical Studies: No 12 (2023)
- Sławomir Czapnik, Noty o autorkach i autorach , Studia Krytyczne/Critical Studies: No 12 (2023)
- Sławomir Czapnik, Wprowadzenie do dwunastego numeru Studiów Krytycznych , Studia Krytyczne/Critical Studies: No 12 (2023)