Ashworth G.J., Voogt H., 1994, Marketing and place promotion, [w:] Place promotion – the use of publicity to sell towns and regions, eds. J.R. Gold, S.V. Ward, John Wiley & Sons, New York.
Bachmann K., 2005, Wielowrocław, „Polityka” nr 24.
Boyd D.M., Ellison N.B., 2008, Social network sites: definition, history and scholarship, „Journal of Computer-Mediated Communication” nr 13/2008.
Burkart R., 2000, Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinären Sozialwissenschaft, Böhlau Verlag, Wien–Köln.
Florek M., 2011, Online city branding, [w:] City branding: theory and cases, ed. Dinnie K. Palgrave Macmillan, Basingstoke.
Gartner W., 2009, Image formation process, [w:] E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta –od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
van Gelder S., 2011, City brand partnerships, [w:] City branding: theory and cases, ed. K. Dinnie, Palgrave Macmillan, Basingstoke.
Hofer M., 1998, Medienökonomie des Internet, LIT Verlag, Münster.
Kubicki P., 2011, Nowi mieszczanie w nowej Polsce, Instytut Obywatelski, Warszawa.
Łuczak A., 2002, Wizerunek miasta jako element strategii marketingowej, [w:] Marketing terytorialny, red. T. Markowski, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, Warszawa.
Łuczak A., 2010, Istota tożsamości miasta, „Samorząd Terytorialny” nr 10.
Malewska K., 2010, Ograniczenia podejścia zasobowego w zarządzaniu strategicznym, [w:] Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii, red. A. Kaleta, K. Moszkowicz, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
Meffert H., 1989, Städtemarketing – Pflicht oder Kür?, “Planung und Analyse” Nr. 8.
Pürer H., 2003, Publizistik – und Kommunikationswissenschaft, UVK Verlagsgesellschaft, Konstanz.
Rossi L., Zibret B., de Clercq M., 2011, The city of the future. How leaders can create an inspiring, compelling and credible vision, A.T. Kearney.
Strategia „Wrocław w perspektywie 2020 plus”, Załącznik do uchwały nr LIV/3250/06 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 6 lipca 2006 r.
Szromnik A., 1997, Marketing terytorialny – geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania, [w:] Marketing terytorialny – strategiczne wyzwania dla miast i regionów, red. T. Domański, Uniwersytet Łódzki, Łódź.
Szromnik A., 2010, Marketing terytorialny – miasto i region na rynku, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Żyminkowski T., 2003, Kształtowanie wizerunku banku, Wyd. Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
technorati.com/blogs/directory/, 8.05.2012.
wa24.pl/index.php?option= com_content&view=article&id=49&Itemid=57, 28.04.2012.
www.facebook.com/wroclaw.wroclove, 14.05.2012.
www.wroclaw.pl/statystyki_serwisu.dhtml, 9.05.2012.
www.wroclawzwyboru.pl/o-blogu, 8.05.2012.
Google Scholar