Ballotta M., 2004, Factors, actions and policies to determinate the investment attractiveness of a territorial system, Word Bank, WBI/PSD Investment Climate, Seminar Series, Ambrosetti, Washington.
Domański T., 2006, Skuteczna promocja miasta i regionu podstawowym zadaniem marketingu terytorialnego, [w:] Marketing terytorialny, red. T. Markowski, Polska Akademia Nauk, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, Warszawa.
Florek M., 2007, Podstawy marketingu terytorialnego, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań.
Glińska E., Florek M., Kowalewska A., 2009, Wizerunek miasta od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Kaczmarczyk M., 2011, Inwestycje przyciągają inwestycje, [w:] Miasta atrakcyjne dla biznesu, dodatek specjalny magazynu „Forbes” nr 5.
Kornak A., 1997, Jak gospodarować w regionach, gminach, miejscowościach turystycznych i uzdrowiskowych, Wyd. Comer, Toruń.
Koźmiński A., Piotrowski W., 1996, Zarządzanie. Teoria i praktyka, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
Łuczak A., 2006, Wizerunek jako element strategii marketingowej miasta, [w:] Marketing terytorialny, red. T. Markowski, Polska Akademia Nauk, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, Warszawa.
Marketing places Europe, 1999, aut. P. Kotler, C. Asplund, I. Rein, D. Heider, Prentice Hall, London.
Martin R., 2003, A study on the factors of regional competitiveness. A draft final report for The European Commission Directorate – General Regional Policy, University of Cambridge, Ecorys – Nei, Rotterdam.
Rainisto S., 2003, Success factors of place marketing: A study of place marketing practices in Northern Europe and the United States, Helsinki University of Technology, Institute of Strategy and International Business, Espoo, Finland.
Stawiszyński T., 2011, Szczęśliwe adresy, „Newsweek Polska” nr 19.
Szromnik A., 2006, Marketing terytorialny – koncepcja ogólna i doświadczenia praktyczne, [w:] Marketing terytorialny, red. T. Markowski, Polska Akademia Nauk, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, Warszawa.
Szromnik A., 2010, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Oficyna Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Zboralski M., 2000, Nazwy firm i produktów, PWE, Warszawa.
Google Scholar