Opublikowane: 2016-12-15

Uwarunkowania upowszechniania i promocji dziedzictwa kulturowego a narzędzia ICT – między prawem a ekonomią

Alicja Jagielska-Burduk
Opolskie Studia Administracyjno-Prawne
Dział: Articles
DOI https://doi.org/10.25167/osap.1313

Abstrakt

This paper deals with legal and economic considerations dissemination and promotion of cultural heritage. The aim of the paper was to analyse if the existing national strategy concerning cultural heritage protection accepts the use of new technologies in cultural heritage management and education of society.

Słowa kluczowe:

dissemination and promotion of cultural heritage, new technologies, ICT tool

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Jagielska-Burduk, A. (2016). Uwarunkowania upowszechniania i promocji dziedzictwa kulturowego a narzędzia ICT – między prawem a ekonomią. Opolskie Studia Administracyjno-Prawne, 14(4 (2), 79–90. https://doi.org/10.25167/osap.1313

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.