Albin K., 2000, Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacje, Warszawa.
Bauer Z., 2000, Gatunki dziennikarskie. - Dziennikarstwo i świat mediów, red. Z. Bauer, E. Chudziński, Kraków.
Black S., 1998, Public relations, przekład I. Chlewińska, Warszawa.
Bortnowski S., 1999, Warsztaty dziennikarskie, Warszawa.
Bralczyk J., b.d.w., Język na sprzedaż, Warszawa.
Budzyński W., 1 998, Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 1998.
Cenker E. M., 2000, Public relations, Poznań.
Cwalina W., 2000, Telewizyjna reklama polityczna. Emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych, Lublin.
Duszak A., 1 990, O lokalizacji tematu w zdaniu. - Tekst w kontekście, red. T. Dobrzyńska, Wrocław.
Fleischer M., 2003, Corporate identity i public relations, Wrocław.
Fras J., 1 999, Dziennikarski warsztat językowy, Wrocław.
Gajda S., 1 995, Styl i stylistyka. Zagadnienia ogólne. - Przewodnik po stylistyce polskiej, red. S. Gajda, Opole.
Gajda S., 2001 , Stylistyka polska i stylistyka w Polsce. - Kurkowska H., Skorupka S., Stylistyka polska, Warszawa.
Goban - Klas T, 1 997, Public relations czyli promocja reputacji, Warszawa.
Grala S., Polskie badania naukowe w zakresie public relations, www.Piar.com/artykuły/.
Gregory A., red., 2000, Public relations w praktyce, Karków.
Grice H. P., 1 980, Logika a konwersacja. - Język w świetle nauki, red. B. Stanosz, Warszawa.
Jachnis A., Terelak J.T., 1 998, Psychologia konsumenta i reklamy, Bydgoszcz.
Kadragic A., Czarnowski P., 1997, Public relations czyli promocja reputacji. Praktyka, Warszawa.
Kisielewski A., 1 999, Sztuka i reklama, Białystok.
Kochan M., 2002, Slogany w reklamie i polityce, Warszawa.
Koszembar-Wiklik M., 200 1 , Organizacja działalności public relations w przedsiębiorstwach w województwie śląskim. - Public relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej
organizacji, red. S. Ślusarczyk, J. Świda, D. Tworzydło, Rzeszów.
Kucznik M, Zimpfel A., 2000, Wprowadzenie do dziennikarstwa, Warszawa.
Lakoff G., Johnson M., 1 988, Metafory w naszym życiu, przekład T. Krzeszowski, Warszawa.
Langacker R. W., 1 995, Wykłady z gramatyki kognitywnej. Kazimierz nad Wisłą, grudzień 1993, red. H. Kardela, Lublin.
Leech G. N., 1 983, Principes of Pragmatics, New York.
Lewiński P., 1 999, Retoryka reklamy, Wrocław.
Lisowska-Magdziarz M., 2000, Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny-reklama-semiotyka, Kraków.
Loewe I., 200 1 , Stylistyczna perspektywa tekstu perswazyjnego. - Stylistyka a pragmatyka, red. B. Witosz, Katowice.
Miczka E., 1 992, Tematyczna i argumentacyjna struktura komentarza i informacji prasowej. - Typy tekstów, red. T. Dobrzyńska, Warszawa.
Pitrus A., 1 999, Zrozumieć reklamę, Warszawa.
Pitrus A., 2000, Znaki na sprzedaż, Warszawa.
Skowronek K., 200 1 , Reklama. Studium pragmalingwistyczne. Kraków.
Sujkowska K., 2002, Komunikacja media relations. - Tekst w mediach, red. K. Michalewski, Łódź.
Sujkowska K., 2003, Wywiad prasowy jako typ tekstu wykorzystywanego w działalności public relations - próba typologii. - Porozmawiajmy o rozmowie. Lingwistyczne
aspekty dialogu, red. M. Kita, J. Grzenia. Katowice.
Sujkowska-Sobisz K., 2004, Nowy dialog czy zobiektywizowany monolog (informacje prasowe w media relations). - Dialog a nowe media, red. M. Kita, J. Grzenia, Katowice.
Sujkowska-Sobisz K., 2004 a, Czy przemilczenie ma wartość perswazyjną (interpretacja aktów mowy stosowanych w komentarzach public relations w świetle reguł konwersacyjnych
H.P Grice 'a), ,,2K. Kultura i Komunikacja", nr 1 , Wrocław.
Sujkowska-Sobisz K., Wyrwas K., 2004, Nadawca wszechwiedzący w reklamie telewizyjnej. - Poznańskie Spotkania Językoznawcze, t. XII, red. Z. Krążyńska, Z. Zagórski, Poznań.
Szczęsna E., 200 1 , Poetyka reklamy, Warszawa.
Ślusarczyk S., Świda J., Tworzydło D., 200 1 , red., Public relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji, Rzeszów.
Wojcik K., 200 1 , Public relations od A do Z, t. 1 -2, Warszawa.
Wojcik K., 200 1 , Public relations od A do Z, t. 1 -2, Warszawa.
Wojtak M., 2004, Gatunki prasowe, Lublin
Wolińska O., 1 987, Język XJX-wiecznych wiadomości prasowych, Katowice.
Wyrwas K., Sujkowska-Sobisz K., (w druku), Mały słownik z zakresu teorii tekstu, Warszawa.
Zemler Z., 1992, Public relations - kreowanie reputacji firmy, Warszawa.
Google Scholar