Opublikowane: 2020-10-14

KREOWANIE NOWEGO OBLICZA ŁODZI POPRZEZ WIZERUNEK MIASTA KREATYWNEGO

Małgorzata Golińska-Pieszyńska

Abstrakt

Praktyka pokazuje, że zarządzanie wiedzą jest ciągle jeszcze niejednoznacznie rozumiane  i interpretowane. W odniesieniu do miasta można powiedzieć, że jest to działanie ukierunkowane na stworzenie efektywnego systemu współpracy stanowiącego połączenie podsystemu generowania wiedzy naukowej z podsystemem wykorzystania wiedzy technicznej i kreatywnej, co przyczyni się w przyszłości do wykreowania nowego oblicza miasta. Wychodząc z jednej strony z założeń regionalnej strategii innowacji, a z drugiej sięgając do nowoczesnej koncepcji zarządzania wiedzą, podjęto próbę stworzenia współczesnego wizerunku miasta. W celu wykreowania nowego oblicza Łodzi przeprowadzono badanie marketingowe, dotyczące zarówno nowych idei w zarządzaniu rozwojem miasta (opartych na zjawisku konwergencji), jak i aspektów odnoszących się do realności.

Słowa kluczowe:

zarządzanie wiedzą, strategia innowacji, zjawisko konwergencji

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Golińska-Pieszyńska, M. (2020). KREOWANIE NOWEGO OBLICZA ŁODZI POPRZEZ WIZERUNEK MIASTA KREATYWNEGO. Studia Miejskie, 1, 39–46. Pobrano z https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/sm/article/view/2228

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.