Adamowicz M., Kładź M.P., 2016, Role of investment in socio-economic development of the city Biała Podlaska / Rola inwestycji w społeczno-ekonomicznym rozwoju miasta Biała Podlaska, “Economic and Regional Studies”, vol. 9, No. 4.
Google Scholar
Adamowicz M., Siedlanowski P., 2017, The structure of retail trade and interactions among retail network establishments (on the example of Biała Podlaska), “Economic and Regional Studies” vol. 10, No. 2.
Google Scholar
Bończak-Kucharczyk E., Herbst K., Chmura K., 1998, Jak władze lokalne mogą wspierać przedsiębiorczość, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Polska Fundacja Promocji Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Warszawa.
Google Scholar
Dej M. (red.), 2016, Rozwój gospodarczy. Raport o stanie polskich miast 2016, Instytut Rozwoju Miast, Kraków.
Google Scholar
Dudek-Mańkowska S., 2011, Koncepcja wizerunku miasta, [w:] Grzegorczyk A., Kochaniec A. (red.), Kreowanie wizerunku miast, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa.
Google Scholar
Jancz J., Miasto atrakcyjne miastem konkurencyjnym, http://pressto.amu.edu.pl/index.php/r/article/viewFile/8132/8012 (dostęp 20 grudnia 2018).
Google Scholar
Kotus J., 2002, Problemy i cele rozwojowe miast Polski, „Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny” t. XIV, z. 1.
Google Scholar
Krajowa Polityka Miejska 2023, 2015, Ministerstwo Rozwoju, Warszawa.
Google Scholar
Raport o polskich metropoliach 2015, 2016, PwC Polska, Warszawa.
Google Scholar
Rurański M., Niemczyk J., 2015, Współczesne instrumenty kształtowania wizerunku miasta na przykładzie Wrocławia, „Studia Miejskie” t. 11.
Google Scholar
Rutkowska-Gurak A., 2011a, Miasta jako produkty lokalizacyjne, [w:] Kuciński K. (red.), Glokalizacja, Difin, Warszawa.
Google Scholar
Rutkowska-Gurak A., 2011b, Miasto jako środowisko lokalizacyjne przedsiębiorstwa, [w:] Kuciński K. (red.), Miasto jako analog przedsiębiorstwa, SGH, Warszawa.
Google Scholar
Rutkowska-Gurak A., 2013, Lokalizacja działalności gospodarczej w wielkich miastach, „Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie” nr 3/28.
Google Scholar
Stanowicka-Traczyk A., 2008, Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz–Olsztyn.
Google Scholar
Szołtysek J., Trzpiot G., 2014, Analiza preferencji ludzi młodych w ocenie atrakcyjności miast jako produktu turystycznego, „Studia Ekonomiczne” 178.
Google Scholar
Szromnik A., 2010, Marketing terytorialny – miasto i region na rynku, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Google Scholar
Śleszyński P., 2018, Polska średnich miast. Założenia i koncepcja deglomeracji w Polsce, Klub Jagielloński, Warszawa.
Google Scholar
Uchwała nr 239 Rady Ministrów z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie przyjęcia Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030, „Monitor Polski” 2012, poz. 252.
Google Scholar
Wach-Grzybowska K., 2014, Potencjał rozwojowy miasta jako element konkurencyjności miast europejskich na przykładzie miasta powiatowego Łódź, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie” t. XV, z. 3.
Google Scholar