de Andrade, Bruno, Poplin, Alenka i Ítalo Sousa de Sena. 2020. Minecraft As A Tool For Engaging Children In Urban Planning: A Case Study In Tirol Town, Brazil. ISPRS International Journal Of Geo-Information, 9 (3):170, 1-19. DOI:10.3390/ijgi9030170.
Google Scholar
Baricco, Alessandro. 2018. The Game. Rewolucja Cyfrowa. Katowice: Sonia Draga.
Google Scholar
Bernat, Piotr. 2017. Kształtowanie przestrzeni organizacyjnej w strategii horyzontalnej koopetycji. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, seria: Organizacja i Zarządzanie, 113(2017), 1–11.
Google Scholar
Block by Block. Resources. The Block By Block Methodology. 2021. Dostęp: 15.03.2021. https://Www.Blockbyblock.Org/. https://www.blockbyblock.org/resources.
Google Scholar
Crawford, Garry i Daniel Muriel. 2018. Video Games As Culture. Abington: Routledge.
Google Scholar
Crawford, Gary i Daniel Muriel. 2020. Video Games and Agency in Contemporary Society. Games and Culture, 15/2(2020), 138–157.
Google Scholar
Garda, Maria B. 2016. Interaktywne fantasy. Gatunek w grach cyfrowych. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Gehl, Jan. 2015. Miasta dla ludzi. Kraków: RAM.
Google Scholar
Generalny Urząd Statystyczny. 2018. Miasta W Liczbach 2016. Warszawa, Poznań: Generalny Urząd Statystyczny.
Google Scholar
Gruszecka-Tieśluk, Agata. 2013. Sieć Cittaslow – strategią rozwoju małych miast w Polsce? Dostęp: 21.03.2021. https://Www.Ue.Katowice.Pl/.https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/_migrated/content_uploads/26_A.Gruszecka-Tiesluk_Siec_Cittaslow....pdf.
Google Scholar
de Guzman, Jaemi. 2016. Finland city holds city planning contest using video game. Dostęp: 15.03.2021. https://www.rappler.com/technology/finland-hameenlinna-cities-skylines-planning- contest.
Google Scholar
Hämäläinen, Timo. 2016. Instagram ja Cities Skylines herättelevät nuoria keskustelemaan kaupunkisuunnittelusta [Instagram oraz Cities Skylines wywołuje rozmowę o planowaniu urbanistycznym wśród młodych ludzi]. Dostęp: 15.03.2021. https://www.mdi.fi/blogi-instagram-ja-cities-skylines-herattelevat-nuoria- keskustelemaan-kaupunkisuunnittelusta/.
Google Scholar
Hausner, Jerzy, et al. 1999. Komunikacja i partycypacja społeczna. Poradnik. Kraków: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej.
Google Scholar
Hayot, Eric, i Edward Wesp. 2009. Game Studies – Towards A Critical Aesthetic Of Virtual-World Geographies. Dostęp: 21.03.2021. http://gamestudies.org/0901/articles/hayot_wesp_space.
Google Scholar
Jaskulska, Marta. 2019. Partycypacja Publiczna W Polskich Miastach i Miasteczkach Na Przykładzie Województwa Pomorskiego. Zarządzanie Publiczne, 2(46), 97–117. doi:10.4467/20843968zp.19.007.10683.
Google Scholar
Jenkins, Henry, et al. 2009. Confronting The Challenges Of Participatory Culture: Media Education For The 21St Century. Chicago: MIT Press.
Google Scholar
Kreft, Jan, i Krzysztof Leja. 2020. Koopetycja w trzech odsłonach. Gdańsk: Wyd. Politechniki Gdańskiej.
Google Scholar
Majorek, Agnieszka. 2017. Partycypacja społeczna jako wehikuł rozwoju. Studia KPZK, 177(2017), 226–34.
Google Scholar
Markowska-Przybyła, Urszula. 2014. Kapitał społeczny małych miast Polski. Problemy Rozwoju Miast, 11/3(2014), 29–38.
Google Scholar
Olszewski, Robert, et al. 2020. Developing A Serious Game That Supports The Resolution Of Social And Ecological Problems In The Toolset Environment Of Cities: Skylines. ISPRS International Journal Of Geo-Information, 9(118), 1–20. DOI:10.3390/ijgi9020118.
Google Scholar
Piróg, Mirosław i Linda Berezowska. 2020. Miasto, mit i Psyche w imaginarium gier wideo. Symbolika miast i przedstawień miejskich – ujęcie psychoanalityczne. Kultura i Wartości, 29(2020), 1–23.
Google Scholar
Pocket Tacticts. 2021. The best location-based games on mobile. Dostęp: 15.03.2021. https://www.pockettactics.com/best -location- based-games-mobile.
Google Scholar
Rzeńca Agnieszka i Agnieszka Sobol. 2018. Budżet partycypacyjny jako narzędzie polityki rozwoju małych miast województwa śląskiego i łódzkiego. Space – Society – Economy, 24(2018), 91-104. DOI:10.18778/1733-3180.24.06.
Google Scholar
dos Santos Petry, Arlete, i Luis C. Petry. 2012. Possibilities Of Encounter Between Psychoanalysis And Videogames: Thinking With Freud And Lacan. Dostęp: 21.03.2021. http://Sbgames.Org/.http://sbgames.org/sbgames2012/proceedings/papers/cultura/C_F2.pdf.
Google Scholar
Sim, David. 2020. Miasto życzliwe. Jak kształtować miasto z troską o wszystkich. Kraków: Wysoki Zamek.
Google Scholar
Thoneick, Rosa. 2021. Integrating Online And Onsite Participation In Urban Planning. International Journal Of E-Planning Research, 10 (1), 1–20. DOI:10.4018/ijepr.2021010101.
Google Scholar
Tomaszewski, et al. 2020. Supporting Disaster Resilience Spatial Thinking With Serious Geogames: Project Lily Pad. ISPRS International Journal Of Geo-Information, 9(6):405, 1-22. DOI:10.3390/ijgi9060405.
Google Scholar
Twardzik, Małgorzata. 2017. Wyzwania rozwojowe dla małych miast w Polsce – przegląd wybranych koncepcji. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 327(2017), 65–77.
Google Scholar
Uhari, Markku. 2016. Hämeenlinnan kaupunki käynnistää simulaatiokilpailun [Miato Hämeenlinna ogłasza konkurs symulacyjny]. Dostęp: 15.03.2021. https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/hameenlinnan-kaupunki-kaynnistaa- simulaatiokilpailun-166679/.
Google Scholar