Albalat A., 1913, Comment il faut lire /es auteurs classiques francais de Villon a Victor Hugo, Paris.
Google Scholar
Albalat A., 1921, Comment il ne faut pas ecrire. Les ravages du style contemporain, I 9 ed.,Paris.
Google Scholar
Albalat A., 1925, Comment on devient ecrivain, 7 ed.,Paris.
Google Scholar
Albalat A., 1899, L' art. d'ecrire, Paris.
Google Scholar
Albalat A., 190 I, La formation du style par I 'assimilation des Auteurs, 2 ed., Paris.
Google Scholar
Albalat A., I 927, Le travail du style enseigne par /es corrections manuscrites des grans ecrivains, 2 ed., Paris.
Google Scholar
Albalat A., 1905, Les ennemis de l'art. d'ecrire, Paris.
Google Scholar
Chmielowski P., 1903, Stylistyka polska wraz z nauką kompozycji pisarskiej, Warszawa.
Google Scholar
Fulińska A., 2000, Naśladowanie i twórczość. Renesansowe teorie imitacji, emulacji i przekładu, Wrocław.
Google Scholar
King S., 2001, Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika, tłum. P. Braiter, Warszawa.
Google Scholar
Markowski M.P., 200 I, Występek. Eseje o pisaniu i czytaniu, Warszawa.
Google Scholar
Parandowski J., 1976, Alchemia słowa, wyd. 5, Warszawa.
Google Scholar
Wędkiewicz S., 1914, O stylu i stylistyce, Kraków.
Google Scholar