Opublikowane: 2020-09-01

ZNACZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE

Piotr Dubicki
Studia Miejskie
Dział: Artykuły
DOI https://doi.org/10.25167/sm.2391

Abstrakt

Dynamiczny rozwój Internetu zmienił pojęcie informacji, a także metody jej rozpowszechniania. Powszechny dostęp do mediów społecznościowych (social media) ukształtował nowy sposób komunikacji we współczesnym świecie. W artykule poruszono problematykę znaczenia mediów społecznościowych
w odniesieniu do jednostek samorządu terytorialnego w Polsce oraz podjęto próbę ich zdefiniowania. Nowoczesny samorząd chce być coraz bliżej mieszkańców, którzy nie są już tylko biernymi odbiorcami informacji,
a aktywnie uczestniczą w wirtualnym życiu. Celem artykułu jest identyfikacja poziomu wykorzystywania
mediów społecznościowych przez 18 miast wojewódzkich w Polsce. Dokonano analizy atrakcyjności oficjalnych stron na Facebooku badanych gmin pod kątem prowadzonej przez nich komunikacji z mieszkańcami.

Słowa kluczowe:

media społecznościowe, samorząd lokalny, marketing miast, wizerunek miast

Zasady cytowania

Dubicki, P. (2020). ZNACZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE. Studia Miejskie, 39, 61–70. https://doi.org/10.25167/sm.2391

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.