Bartmiński J., Niebrzegowska-Bartmińska S., 2009, Tekstologia, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Genette G., 1982, Palimpsestes, Paris: Éditions du Seuil.
Google Scholar
Genette G., 1987, Seuils, Paris: Éditions du Seuil.
Google Scholar
Genette G., 1992, Palimpsety. Literatura drugiego stopnia, przeł. A. Milecki. – Współczesna teoria badań za granicą, t. 4, red. H. Markiewicz, Kraków: Wydawnictwo Literackie, s. 316–366.
Google Scholar
Jas M., 2020, YouTube – stan badań. Przegląd literatury przedmiotu, „Media i Społeczeństwo”, 12, s. 177–187.
Google Scholar
Jelen C., McCallister M., 2014, Build Your Author Platform, Dallas: BenBella Books.
Google Scholar
Loewe I., 2007, Gatunki paratekstowe w komunikacji medialnej, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Mostowska J., 2007, Zwiastun: fragment historii kina, jeden z gatunków filmowych, element kultury filmowej, „Kwartalnik Filmowy”, 57–58, s. 181–188.
Google Scholar
Pawlicka U., 2009, Trailery literackie – o reklamie literatury pisanej „żywą kamerą”,
Google Scholar
http://niedoczy tania.pl/trailery-literackie-o-reklamie-literatury-pisanej-zywa-kamera (dostęp: 10.05.2021).
Google Scholar
Piekarczyk D., 2020, (Nie) oceniaj książki po okładce, Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Google Scholar
Rosiński C., 2016, Zwiastun książkowy, „Forum Poetyki”, 6, s. 84–89.
Google Scholar
Rychlewski M., 2013, Książka jako towar – książka jako znak, Gdańsk: Wydawnictwo Katedra.
Google Scholar
Sanders L., 2017, How to Develop an Effective Author Brand. – Writer’s Market, ed. R. Brewer, Ohio: Writer’s Digest Books.
Google Scholar
Szczęsna E., 2018, Cyfrowa semiopoetyka, Warszawa: Wydawnictwo Instytut Badań Literackich PAN.
Google Scholar
Śmigiel Ł., 2018, Wybrane formy promocji książki w Polsce i na świecie, Kraków: Wydawnictwo Libron.
Google Scholar
Śmigiel Ł., 2021, Filmowe cechy zwiastuna do książki, „Oblicza Komunikacji”, 13, s. 71–80.
Google Scholar
Witosz B., 2005, Genologia lingwistyczna. Zarys problematyki, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Wojtak M., 2004, Gatunki prasowe, Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Google Scholar
Wojtak M., 2019a, Teoretyczne obramowanie analiz gatunków prasowych (medialnych) – propozycja autorska, „Rocznik Medioznawczy”, 1, s. 37–53.
Google Scholar
Wojtak M., 2019b, Wprowadzenie do genologii, Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Google Scholar
Wojtak M., 2004–2005, Genologia tekstów użytkowych, „Postscriptum”, 1–2(48–49), s. 155–171.
Google Scholar