Banach A., 2020, Miłość niejedno ma imię – nazwy stron miłośników sportu na portalu Facebook. – Medialne oblicza sportu, red. K. Burska, B. Cieśla, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 9–19.
Google Scholar
Burska K., 2022, Nazwy audycji w internetowych stacjach radiowych o tematyce sportowej. – Sport. Język, społeczeństwo, kultura, red. S. Skuza, L. Zieliński, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, s. 59–76.
Google Scholar
CANAL+ Polska, br, https://corporate.pl.canalplus.com (dostęp: 29.08.2023).
Google Scholar
Gałkowski A., 2007, Komponent wartościujący w sloganach i nazwach firmowych. – Antynomie wartości. Problematyka aksjologiczna w językoznawstwie, red. A. Oskiera, Łódź: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, s. 139–162
Google Scholar
Historia Canal+, 2005, https://reporterzy.info/25,historia_canal_plus.html (dostęp:31.08.2023).
Google Scholar
Kałasznik M., 2016, Nazwy programów telewizyjnych z udziałem celebrytów – próba analizy semantyczno-pragmatycznej, „Prace Językoznawcze”, XVIII/3, s. 65–76.
Google Scholar
Kaszewski K., 2015, Nazwa stacji radiowej jako składnik audycji radiowej, „Studia Medioznawcze”, 2(69), s. 107–119.
Google Scholar
Kmieć N., 2014, Kwadrans po ósmej, Najsztub pyta, Co z tą Polską? – czyli o mechanizmach tworzenia nazw programów publicystycznych słów kilka. – Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, red. K. Burska, B. Cieśla, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 219–230, https://doi.org/10.18778/7969-405-1.1
Google Scholar
Kopańko K., 2019, Canal+ wraca do korzeni. Oto blisko 25 lat historii marki w Polsce, https://spidersweb.pl/2019/09/canal-historia.html (dostęp: 31.08.2023)
Google Scholar
Krawczyk E., 2020, Produkt polityczny plus – budowa nazw własnych z członem plus i ich perswazyjna rola w dyskursie politycznym. – Słowo. Struktura – znaczenie – kontekst, red. E. Szkudlarek-Śmiechowicz, A. Wierzbicka, E. Olejniczak Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 175–188.
Google Scholar
Kurdupski M., Polsat Sport liderem kanałów sportowych, https://www.wirtualnemedia. pl/artykul/polsat-sport-tvp-sport-eurosport (dostęp: 30.08.20
Google Scholar
Łuc I., 2020, Leksyka religijna jako wartościujący komponent chrematonimii marketingowej, „Roczniki Humanistyczne”, LXVIII/6, s. 123–140, https://doi.org/10.18290/rh20686-7.
Google Scholar
Matusiak I., 2010, Element wartościujący w określeniach identyfikujących firmy. – Nazwy własne a społeczeństwo, t. 2, red. R. Łobodzińska, Łask: Oficyna Wydawnicza Leksem, s. 295–303.
Google Scholar
Naruszewicz-Duchlińska A., 2016, Onimiczna kreatywność translatorska w tytułach filmów i seriali, „Prace Językoznawcze”, XVIII/3, s. 147–158.
Google Scholar
Puzynina J., 1992, Język wartości, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Rosłoń M., 2021, Mowa trawa 2:0. Słownik piłkarskiej polszczyzny, Warszawa: Ringier Axel Springer Polska.
Google Scholar
Skowronek K., Rutkowski M., 2004, Media i nazwy, Kraków: Lexis.
Google Scholar
Sport bez fikcji: Pocałunek śmierci, br, https://www.zaglebie.com/Aktualnosci/Inne/sport-bez-fikcji-pocalunek-smierci_n1967 (dostęp: 14.10.20
Google Scholar
Szczęk J., Kałasznik M., 2016, „Świat na talerzu” i „Masterchef” – nazewnicza onomastyka medialna w zakresie kulinariów, „Prace Językoznawcze”, XVIII/3, s. 179–190.
Google Scholar
Szkudlarek-Śmiechowicz E., 2022, Telewizja: polityka i rozrywka. O współczesnych dyskursach telewizyjnych, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Tabisz A., 2012, Nazwy telewizyjnych programów edukacyjnych dla dzieci. – Jednotlivé a všeobecné v onomastike, red. M. Ološtiak, Prešov: Univerzitná knižnica Prešovskej univerzity v Prešove, s. 351–359.
Google Scholar
Telemagazyn, https://www.telemagazyn.pl (dostęp: 26.09.2023).
Google Scholar
Waszakowa K., 2005, Przejawy internacjonalizacji w słowotwórstwie współczesnej polszczyzny, Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Google Scholar
Waszakowa K., 2019, Internacjonalizacja w słowotwórstwie polszczyzny przełomu XX i XXI wieku jako przykład jednostronnych kontaktów językowych, „Biuletyn Polskiego Towarzystwa Językoznawczego”, 75, s. 179–193, https://doi.org/10.5604/01.3001.0013.6620.
Google Scholar
Zarębski R., 2012, Rzeczownikowe prefiksy obcego pochodzenia w historii języka polskiego, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, https://doi.org/10.18778/7525-708-3.
Google Scholar