Ulla Fix, Hannelore Poethe, Gabriele Yos, Textlinguistik und Stilistik für Einsteiger: Ein Lehr- und Arbeitsbuch Unter Mitarbeit von Ruth Geier, , Frankfurt am Main: Peter Lang, 2001, 235 s.

Stanisław Gajda





Beaugrande R.-A. de, Dressler W. U. I 981, Einfiihrung in die Textlinguistik, Tiibingen [poi. przekład I 990].

Brinker K., Antos G., Heinemann W., Sager S.W. (red.), 2000, Text - und Gesprtichslinguistik. Ein internationales Handbuch zeitgenosischer Forschung, Berlin - New York: Walter de Gruyter.

Gajda S., 1982, Podstawy badań stylistycznych nad Językiem naukowym, Warszawa.

Heinemann M., Heinemann W., 2002, Grundlagen der Textlinguistik. lnteraktion - Text. Diskurs, Tiibingen: Max Niemeyer Verlag.

Heinemann W., Viehweger D., 1991, Textlinguistik. Eine Einfruhrung,Tiibingen.



Miko F., I 974, Vyrazova śtruktura texlu, ,,Jazykovedne studie".
Stickel G. (red.), 1995, Stilfragen, Berlin-New York.

Publiée
2021-03-18

##plugins.themes.libcom.cytowania##

Gajda, S. (2021). Ulla Fix, Hannelore Poethe, Gabriele Yos, Textlinguistik und Stilistik für Einsteiger: Ein Lehr- und Arbeitsbuch Unter Mitarbeit von Ruth Geier, , Frankfurt am Main: Peter Lang, 2001, 235 s. Stylistyka, 12, 443–448. Consulté à l’adresse https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/s/article/view/3751

Authors

Stanisław Gajda 

Statistics

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.


Licence

(c) Tous droits réservés Stylistyka 2003

Creative Commons License

Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale - Partage dans les Mêmes Conditions 4.0 International.

1. Prawa autorskie majątkowe do opublikowanych utworów ma Uniwersytet Opolski (do utworu zbiorowego) oraz Autorzy (do poszczególnych części utworu zbiorowego mających samodzielne znaczenie).

2. W czasopiśmie naukowym „Stylistyka” publikowane mogą być jedynie utwory wcześniej nie rozpowszechnione.

3. Uniwersytet Opolski nie ogranicza możliwości dalszego rozpowszechnienia przez Autora jego utworu pod warunkiem wskazania czasopisma naukowego „Stylistyka” jako pierwotnego miejsca publikacji oraz zgody Wydawnictwa UO.

4. Zgoda na publikację utworu w czasopiśmie naukowym „Stylistyka” jest równoznaczna z udzieleniem przez Autora Uniwersytetowi Opolskiemu licencji niewyłącznej, obejmującej prawo do korzystania z utworu bez ograniczeń terytorialnych oraz czasowych na następujących polach eksploatacji:

a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką dowolnej ilości egzemplarzy utworu w całości lub w części, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, wprowadzenie utworu do pamięci komputera i sieci informatycznych,

b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy,

c) w zakresie rozpowszechnienia utworu w sposób inny niż określonych w pkt 2 – udostępnienie utworu lub jego streszczenia w Internecie przez umożliwienie odbiorcom dostępu do utworu on-line lub umożliwienie ściągnięcia utworu do własnego urządzenia pozwalającego na zapoznawanie się z utworem, zamieszczenie utworu w bazach elektronicznych zajmujących się rozpowszechnianiem utworów naukowych, w tym w szczególności w bazie  CEEOL (Central and Eastern Online Libray) oraz streszczenia w języku angielskim w bazie CEJSH (The Central Europaen Journal of Social Scienes and Humanites).

d) w zakresie tworzenia i rozpowszechniania dzieł zależnych zrealizowanych przy wykorzystaniu utworu – korzystanie z nich na polach eksploatacji określonych w pkt 1–3.

5. Z tytułu udzielenia licencji do utworu Autorowi nie należy się wynagrodzenie.

6. Autor wyraża zgodę na udzielenie przez Uniwersytet dalszego zezwolenia na korzystanie z utworu (sublicencja) na polach eksploatacji wymienionych w par. 2 ust. 4.

7. Autor wyraża zgodę na upublicznienie, w związku z rozpowszechnieniem utworu, swoich danych osobowych, to jest imienia i nazwiska, afiliacji oraz adresu e-mail.


Articles les plus lus par le même auteur ou la même autrice

<< < 1 2 3 4 > >>