• Język Polski
      English   Русский   Čeština   Slovenčina   Deutsch   Español (España)   Français (France)   Italiano
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • STRONA GŁÓWNA
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • O CZASOPIŚMIE
    OPIS ZESPÓŁ REDAKCYJNY RECENZENCI WYTYCZNE DLA AUTORÓW PROCES RECENZJI ETYKA PUBLIKACJI
  • KONTAKT
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Nr 11 (2022)

Nr 11 (2022):





Wprowadzenie do jedenastego numeru Studiów Krytycznych

Sławomir Czapnik
5-7
opublikowano: 2023-06-15
  PDF  
Temat numeru

Education as (de)humanization. A possibility for a creative dialogue between the social philosophies of Paulo Freire and Zygmunt Bauman

Julija Tuleikytė, Michael Hviid Jacobsen
11-39
opublikowano: 2023-06-15
  PDF (English)  

Jak nazwać awans klasowy w warunkach akademickich? Studium z potocznej socjologii etykietowania

Kamil Łuczaj
41-64
opublikowano: 2023-06-15
  PDF  
Myśl Silvii Federici

Marksizm, gender i „przejście”: przegląd porównawczy Federici i Seccombego (esej recenzyjny)

Gary Blank
81-88
opublikowano: 2023-06-15
  PDF  

Wojna, globalizacja i reprodukcja

Silvia Federici
67-79
opublikowano: 2023-06-15
  PDF  
Varia

Narracje o jesieni kryzysów 2022 roku w świetle umiarkowanego realizmu poznawczego. Przyczynek do analizy otwartych (ontologicznie) procesów społecznych

Tadeusz Klementowicz
91-113
opublikowano: 2023-06-15
  PDF  
Noty o autorkach i autorach

Noty o autorkach i autorach

115-117
opublikowano: 2023-06-15


AKTUALNY NUMER

AKTUALNY NUMER

Prześlij tekst

Prześlij tekst


LIBCOM JOURNAL
LIBCOM JOURNAL
LIBCOM JOURNAL

Copyright

Copyright 2018 by Uniwersytet Opolski
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP