Opublikowane: 2019-04-24

The importance and necessity of marketing communication management in local government in the Slovak Republic

Marcel Lincényi
Border and Regional Studies
Dział: Artykuły
DOI https://doi.org/10.25167/ppbs881

Abstrakt

Głównym celem badań prezentowanych w tym artykule była analiza zakresu i najważniejszych form zarządzania działaniami marketingowymi w samorządzie lokalnym Republiki Słowackiej. Badania wykazały, że zarządzanie działaniami marketingowymi jest wciąż raczej rzadkością w samorządzie lokalnym Republiki Słowackiej. Marketing jest koordynowany raczej w samorządzie miejskim, niż wiejskim, jednak wciąż są miasta, które nie przywiązują jakiejkolwiek wagi do działań marketingowych. Działania marketingowe w urzędach samorządowych są najczęściej realizowane przez jednego pracownika, a tylko nieliczne miasta i wsie mogą sobie pozwolić na zaangażowanie większej liczby personelu w tym zakresie. Głównym powodem, dla którego miasta i wsie nie realizują działań marketingowych jest brak środków finansowych lub konieczność radzenia sobie z poważniejszymi problemami. W konkluzjach autor podkreśla potrzebę dyskusji na temat celów i zadań marketingu lokalnego.

Słowa kluczowe:

Słowacja, samorząd terytorialny, marketing, komunikacja, miasto, wieś

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Lincényi, M. (2019). The importance and necessity of marketing communication management in local government in the Slovak Republic. Border and Regional Studies, 7(1), 25–35. https://doi.org/10.25167/ppbs881

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.