The importance and necessity of marketing communication management in local government in the Slovak Republic

Marcel Lincényi

Alexander Dubcek University of Trencin

Abstrakt

Głównym celem badań prezentowanych w tym artykule była analiza zakresu i najważniejszych form zarządzania działaniami marketingowymi w samorządzie lokalnym Republiki Słowackiej. Badania wykazały, że zarządzanie działaniami marketingowymi jest wciąż raczej rzadkością w samorządzie lokalnym Republiki Słowackiej. Marketing jest koordynowany raczej w samorządzie miejskim, niż wiejskim, jednak wciąż są miasta, które nie przywiązują jakiejkolwiek wagi do działań marketingowych. Działania marketingowe w urzędach samorządowych są najczęściej realizowane przez jednego pracownika, a tylko nieliczne miasta i wsie mogą sobie pozwolić na zaangażowanie większej liczby personelu w tym zakresie. Głównym powodem, dla którego miasta i wsie nie realizują działań marketingowych jest brak środków finansowych lub konieczność radzenia sobie z poważniejszymi problemami. W konkluzjach autor podkreśla potrzebę dyskusji na temat celów i zadań marketingu lokalnego.

Słowa kluczowe:

Słowacja, samorząd terytorialny, marketing, komunikacja, miasto, wieś


Opublikowane
2019-04-24

Cited By / Share

Lincényi, M. (2019). The importance and necessity of marketing communication management in local government in the Slovak Republic. Border and Regional Studies, 7(1), 25–35. https://doi.org/10.25167/ppbs881

Autorzy

Marcel Lincényi 

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.


Licencja

Prawa autorskie (c) 2019 Pogranicze. Polish Borderlands Studies

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.