Mieczysław Balowski (Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland)
Marek Cybulski (University of Łodz, Łódź, Poland)
Magdalena Danielewiczowa (University of Warsaw, Warszawa, Poland)
Małgorzata Fabiszak (Adam Mickiewicz University, Poland)
Janina Fras (University of Wrocław, Poland)
Hans Giessen (Uniwersytet Saary, Saarbrücken, Niemcy)
Barbara Lena Gieraszewska (Jan Kochanowski University, Kielce, Poland)
Grażyna Habrajska (University of Łodz, Łódź, Poland)
Jolanta Jabłońska-Bonca (Kozminsky University, Warsaw, Poland)
Krystyna Kossakowska-Jarosz (University of Opole, Poland)
Danuta Kowalska (University of Łodz, Łódź, Poland)
Felicja Księżyk (University of Opole, Poland)
Marek Lis (University of Opole, Poland)
Izabela Lis-Wielgosz (Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland)
Marek Łukasik (Pomeranian University, Słupsk, Poland)
Zbigniew Mazur (Maria Curie-Skłodowska University, Lublin, Poland)
Katarzyna Molek-Kozakowska (University, Opole, Poland)
Marceli Olma (Univeristy of the National Education Commision, Krakow, Poland)
Iwona Pałucka-Czerniak (University of Zielona Góra, Poland)
Ivan Petrov (University of Łodz, Poland)
Romualda Piętkowa (University of Silesia in Katowice, Poland)
Anna Seretny (Jagiellonian University, Krakow, Poland)
Irena Szczepankowska (University of Białystok, Poland)
Larisa Szewczenko (University of . Taras Shevchanka, Kyiv, Ukraine)
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz (University of Łodz, Łódź, Poland)
Leszek Tymiakin (Maria Curie-Skłodowska University, Lublin, Poland)
Danuta Ulicka (University of Warsaw, Warszawa, Poland)
Elżbieta Umińska-Tytoń (University of Łodz, Łódź, Poland)
Jacek Warchala (University of Silesia in Katowice, Poland)
Izabela Winiarska (University of Warsaw, Polska)
Bartosz T. Wojciechowski (SWPS University, Warsaw, Polska)
Ewa Woźniak (University of Łodz, Łódź, Polska)
Marta Wójcicka (Maria Curie-Skłodowska University, Lublin, Polska)
More read
Charakteryzacja językowa Cyganów w wybranych utworach literackich
789
Dowcipy a media. Pierwsza polska seria niesmacznych dowcipów katastroficznych
446
Badania struktury tekstu - nowe źródło inspiracji stylistyki
239
Nation, Social Class and Style: a Comparison of the Humour of Britain and America
185
Między przystępnością a nakłanianiem. Wykorzystanie efektu H2H w badaniach komunikacji marek
151