Bralczyk J., 2004, Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Czajkowska K., 2023, Newsletter – co to jest i jak go stworzyć?, https://ks.pl/blog/newsletter-co-to-jest-i-jak-go-stworzyc (dostęp: 15.12.2023).
Google Scholar
Danek D., 1980, Dzieło literackie jako książka. O tytułach i spisach rzeczy w powieści, Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Google Scholar
Hamilton Ch., 2011, Skuteczna komunikacja w biznesie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Hoffman D., Novak T. P., 1997, Marketing in Hypermedia Computer-Mediated Environments: Conceptual Foundations, „Journal of Marketing”, 60 (3), https://www.researchgate.net/publication/2506951_Marketing_in_Hypermedia_Computer-Mediated_Environments_Conceptual_Foundations (dostęp: 27.11.2023).
DOI: https://doi.org/10.2307/1251841
Google Scholar
Jabłoński A., 2022, Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & webwriting, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Google Scholar
Kęsikowa U., 1993, O tytułach utworów literackich M. Rodziewiczówny. – Onomastyka literacka, red. M. Biolik, Olsztyn: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie, s. 347–350.
Google Scholar
Lizak J., 2000, Nagłówek reklamy prasowej, „Język Polski”, LXXX/3–4, s. 219–227.
Google Scholar
Pietruszewska-Kobiela G., 1993, Tytuły i incipity utworów Haliny Poświatowskiej. –Onomastyka literacka, red. M. Biolik, Olsztyn: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie, s. 351–355.
Google Scholar
Pisarek W., 2003, Perswazja – jak ją widzą, jak ją piszą. – Język perswazji publicznej, red. K. Mosiołek-Kłosińska, T. Zgółka, Poznań: Wydawnictwo Poznańskie, s. 9–17.
Google Scholar
Pisarek W. (red.), 2006, Słownik terminologii medialnej, Kraków: Universitas.
Google Scholar
Popiel B., 2021, E-mail marketing. – Biblia social media, wyd. K. Chojnacki, Katowice: Wydawnictwo Expertia, s. 503–534.
Google Scholar
Puzyrkiewicz D., 2019, Biblia copywritingu, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Google Scholar
Romek A., 2021, 365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach, Katowice: Wydawnictwo Expertia.
Google Scholar
Rutkowski M., 2020, Jacek Warchala: Formy perswazji. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice 2019, ss. 420, „Prace Językoznawcze”, XXII/3, s. 261–265.
DOI: https://doi.org/10.31648/pj.5723
Google Scholar
Sadowska A., 2007, Tytuły prasowe – ich budowa i funkcja, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica”, 9, s. 401–413.
Google Scholar
Sicińska K., 2019, Tytuły utworów w cyklu „Na Skalnym Podhalu” Kazimierza Tetmajera – struktura syntaktyczno-semantyczna, uwarunkowania stylistyczne i tekstowe, funkcje, „Onomastica”, LXIII, s. 181–207.
DOI: https://doi.org/10.17651/ONOMAST.63.10
Google Scholar
Skwarek M., 2021, Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Google Scholar
Uździcka M., 2007, Tytuł utworu literackiego. Studium lingwistyczne, Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Google Scholar
Warchala J., 2019, Formy perswazji, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Wieczorek E., 2016, Emoji – więcej niż tysiąc słów? Infografika, https://web.archive. org/web/20170202103403/http://semahead.pl/blog/emoji-wiecej-niz-tysiac-slow. html (dostęp: 18.12.2023).
Google Scholar
Wiktor J. W., 2013, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Wojnowska J., 2008, Cechy i funkcje tytułu w tekście publicystycznym na przykładzie felietonów J. Hennelowej i J. Podsiadły, „Język Polski”, LXXXVIII/1, s. 29–38.
Google Scholar
Wójcicka M., 2006, Tytuł a stylowo-gatunkowe zróżnicowanie tekstu, „Annales UMCS”, Sectio FF, XXIV, s. 113–146.
Google Scholar
Zimny R., 2010, Język reklamy. – Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu, red. K. Janiszewska i in., Warszawa–Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 103–146.
Google Scholar