Opublikowane: 2020-10-31

Produkt turystyczny miasta

Dariusz Zawada
Studia Miejskie
Dział: Artykuły
DOI https://doi.org/10.25167/sm.2411

Abstrakt

Treść tego artykułu odnosi się do specyficznego „produktu” turystycznego miasta, który jest tworzony na podstawie turystycznych walorów użytkowych miasta. Autor zidentyfikował takie składniki „produktu” turystycznego, jak: baza noclegowa i gastronomiczna, zabytki i inne atrakcje turystyczne, miejsca rekreacji i wypoczynku, imprezy masowe i inne walory użytkowe miasta. W artykule autor, opierając się na wybranej literaturze, dokonał krytycznej analizy: koncepcji turystycznych walorów użytkowych miasta, produktu turystycznego miasta, składników produktu turystycznego, działań podejmowanych przez władze miasta, a także produkcji jego marki. Na koniec autor pokazuje, jak zbudować model konkurencyjnego produktu turystycznego miasta (CPTC), i zapoznaje z tematem zakupu produktów turystycznych.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Zawada, D. (2020). Produkt turystyczny miasta. Studia Miejskie, 16, 37–46. https://doi.org/10.25167/sm.2411

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.