Albin K., 2000, Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja, Warszawa.
Bralczyk J., [b.r.m. w.], Język na sprzedaż.
Depta K., 1998, Struktura narracji mówionej, ,,Język Polski", z. 3-4.
van Dijk T. A., 1985, Działanie, opis działania a narracja, ,,Pamiętnik Literacki", z. 1.
Dobrzyńska T., 1974, Delimitacja tekstu literackiego, Warszawa.
Dybalska R., 2000, Sekundarne gatunki mowy w reklamie. -Regulacyjna funkcja tekstów, red. K. Michalewski, Łódź.
Jachnis A., Trelak J., 1998, Psychologia konsumenta i reklamy, Bydgoszcz.
Kall J., 1998, Reklama, Warszawa.
Kita M., 1993, Perswazyjne użycie języka potocznego w kontakcie ogólnym. - Z problemów współczesnego Języka polskiego, red. A. Wilkoń, J. Warchala, Katowice.
Kominek A., 2002, XV Konferencja Stylistyczna, ,,Język Polski", z. 5.
Labov W., Waletzky J ., 1967, Narrative Analysis: Orał Version of Personal Experience. -Essays on the Verba/ and Visual Arts. Ed. J. Hełm. Seattle-London.
Lalewicz J., 1978, Próba typologii opowieści. - Tekst. Język. Poetyka. Zbiór studiów, red. M.R. Mayenowa, Wrocław.
Loewe I., 200 I, Stylistyczna perspektywa tekstu perswazyjnego. - Stylistyka a pragmatyka, red. B. Witosz, Katowice.
Ong W. J., 1992, Oralność i piśmienność. Słowo poddane technologii, Lublin.
Ostromęcka-Frączak B., Grochulska E., 2002, Intertekstualność reklamy telewizyjnej. - Tekst w mediach, red. K. Michalewski, Łódź.
Pitrus A., 1999, Zrozumieć reklamę, Warszawa.
Skudrzykowa A., 1992, Potoczność a strategia uwiarygodnienia, ,,Socjolingwistyka" 12/13.
Sujkowska K., Wyrwas K., (w druku), Nadawca wszechwiedzący w reklamie telewizyjnej. ,,Poznańskie Spotkania Językoznawcze".
Szczęsna E., 2001, Poetyka reklamy, Warszawa.
Trzebiński J., 1992, Narracyjne formy wiedzy potocznej, Poznań.
Warchala J., 1993, Potoczna narracja w dialogu. - Z problemów współczesnego języka polskiego, red. A. Wilko11 i J. Warchala, Katowice.
Wyrwas K., 200 I, Kawal a narracja, ,,Stylistyka"X.
Wyrwas K., 2002, Skarga jako gatunek mowy, Katowice.
Wyrwas K., 2003, To ludzka rzecz- pogadać ... , czyli o rozmowie w reklamie. - Porozmawiajmy o rozmowie. Lingwistyczne aspekty dialogu, red. M. Kita, J. Grzenia, Katowice.
Google Scholar