Bijak U., 2017, Transonimizacja, czyli „wędrówki nazw”, „Folia Onomastica Croatica”, 26, s. 1–14.
DOI: https://doi.org/10.21857/mzvkptz139
Google Scholar
Chlebda W., 2005, Szkice o skrzydlatych słowach. Interpretacje lingwistyczne, Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.
Google Scholar
Chlebda W., 2010, Nieautomatyczne drogi dochodzenia do reproduktów wielowyrazowych. – Na tropach reproduktów. W poszukiwaniu wielowyrazowych jednostek języka, red. W. Chlebda, Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, s. 15–35.
Google Scholar
Clayton D., 2015, [książeczka CD] Bad Company: Bad Company, Rhino Records, R2 547485.
Google Scholar
Czernek P., 2018, Nazewnictwo muzyczne jako dział onomastyki. Założenia wstępne, „Tarnowskie Dialogi Naukowe”, 1, s. 97–107.
Google Scholar
Czeszewski M., Foremniak K., 2011, Ludzie i miejsca w języku. Słownik frazeologizmów eponimicznych, Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Google Scholar
Dolgins A., 2019, The Big Book Of Rock & Roll Names. How Arcade Fire, Led Zeppelin, Nirvana, Vampire Weekend and 532 Other Bands Got Their Names, New York: Abrams Image.
Google Scholar
Dorobek A., 2001, Rock – problemy, sylwetki, konteksty (szkice z estetyki i socjologii rocka), Bydgoszcz: Instytut Wydawniczy „Świadectwo”.
Google Scholar
Gałkowski A., 2017, Chrematonimia w kulturze współczesnej, „Onomastica”, LXI/1, s. 55–71.
DOI: https://doi.org/10.17651/ONOMAST.61.1.4
Google Scholar
Gałkowski A., 2018, Definicja i zakres chrematonimii, „Folia Onomastica Croatica”, 27, s. 1–14.
DOI: https://doi.org/10.21857/mwo1vcz00y
Google Scholar
Ghazal N., 2017, Prawo do fonogramu w świetle ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Warszawa: Wolters Kluwer.
Google Scholar
Gradowski M., Konert-Panek M., 2012, O Queen II na dwa głosy. Słowno-muzyczne wizualizacje grupy Queen. – Unisono w wielogłosie, t. 3: Rock a korespondencja sztuk, red. R. Marcinkiewicz, Sosnowiec: Wydawnictwo GAD Records, s. 46–68.
Google Scholar
Gradowski M., Marcinkiewicz R., 2022, Sięgnij, nastaw, przewiń, słuchaj. Nośniki dźwięku jako przedmiot badań nad muzyką popularną, „Kultura Współczesna”, 3 (119), s. 10–18.
Google Scholar
Iwanowska A., 2012, Nazwy współczesnych kabaretów. Między nadawcą a odbiorcą, „Onomastica”, LVI, s. 197–210.
Google Scholar
Kominek M., 1986, Zaczęło się od fonografu…, Kraków: Polskie Wydawnictwo Muzyczne.
Google Scholar
Kosyl C., 1982, Warianty i ekwiwalenty nazw własnych, „Poradnik Językowy”, 4, s. 213–221.
Google Scholar
Królikowski W., 1997, Polski rock. Przewodnik płytowy. A–K, Warszawa: Res Publica Press.
Google Scholar
Królikowski W., 1998, Polski rock. Przewodnik płytowy. L–Ż. Suplement A–K, Warszawa: Res Publica Press.
Google Scholar
Lech-Kirstein D., 2016, Onomastyka literacka a onomastyka stylistyczna, „Stylistyka”, XXV, s. 457–466.
DOI: https://doi.org/10.25167/Stylistyka.25.2016.28
Google Scholar
MacAlpine T., 2011, [książeczka CD] Tony MacAlpine: Tony MacAlpine, Favored Nations, FN2730-2.
Google Scholar
Marcinkiewicz R., 2013, Bilety wizytowe, listy miłosne… po raz pierwszy. Ile albumów ma w dorobku Dream Theater? – Unisono w wielogłosie, t. 4: Rock a media, red. R. Marcinkiewicz, Sosnowiec: Wydawnictwo GAD Records, s. 35–52.
Google Scholar
Marcinkiewicz R., 2020a, Polska eponimia biblijna: Sodoma. Od urbonimu starożytnego miasta do sodomawirusa, „Stylistyka”, XXIX, s. 213–233.
DOI: https://doi.org/10.25167/Stylistyka29.2020.13
Google Scholar
Marcinkiewicz R., 2020b, Wydrzycki, onimia, dyskografia. – Czesław Niemen i jego płytowe dzieła 3, red. P. i E. Chlebowscy, Lublin: Wydawnictwo KUL, s. 73–88.
Google Scholar
Marcinkiewicz R., 2021, Leksykograf u podnóża rockowej wieży Babel. Muzyka popularna a słowniki nazw własnych, „Kultura Współczesna”, 2 (114), s. 10–18.
Google Scholar
Ocieczek R., 1990, O różnych aspektach badań literackiej ramy wydawniczej w książkach dawnych. – O literackiej ramie wydawniczej w książkach dawnych, red. R. Ocieczek, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, s. 7–19.
Google Scholar
Rychlewski M., 2003, O wielokodowości rocka. – A po co nam rock. Między duszą a ciałem, red. W. J. Burszta, M. Rychlewski, Warszawa: Wydawnictwo Książkowe Twój Styl, s. 65–81.
Google Scholar
Shuker R., 2002, Popular Music. The Key Concepts, London–New York: Routledge.
DOI: https://doi.org/10.4324/9780203010327
Google Scholar
Świerczyńska D., 1999, Polski pseudonim literacki, wyd. II zmien. i rozszerz., Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Weiss W., 2000, Wielka rock encyklopedia: A–E, Warszawa: Res Publica Press.
Google Scholar
Wolański A., 2000, Słownik terminów muzyki rozrywkowej, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar