American Psychiatric Association (2000) Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. 4th edn. Washington: American Psychiatric Association.
Google Scholar
Brzeziński, J. (2004) Metodologia badań psychologicznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Cierpiałkowska, L. and Sęk, H. (2016) Psychologia kliniczna. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Doroszewski, W. (1958–1969) Słownik języka polskiego. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Google Scholar
Fromm, E. (2000) O sztuce miłości. Poznań: Dom Wydawniczy REBIS.
Google Scholar
Gierszewska, M. (2024) Początek wszystkiego. Jak to, czego doświadczamy przed narodzinami i w ich trakcie, wpływa na nasze dorosłe życie. Kraków: Wydawnictwo Znak.
Google Scholar
Hall, J.L. (2022) W cieniu narcyza. Jak rozpoznać toksyczną relację i uwolnić się z niej. 2nd edn. Translated by M. Biernacka. Białystok: Wydawnictwo Kobiece.
Google Scholar
Herman, J.L. (1998) Przemoc. Uraz psychiczny i powrót do równowagi. Translated by A. Kacmajor and M. Kacmajor. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (Problemy Współczesnej Psychoterapii).
Google Scholar
Kaźmierska, K. (2016) ‘Wywiad narracyjny – technika i pojęcia analityczne’, in R. Dopierała and K. Waniek (eds) Biografia i wojna. Metoda biograficzna w badaniu procesów społecznych. Wybór tekstów. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, pp. 61–72. Available at: https://doi.org/10.18778/8088-218-8.0.
DOI: https://doi.org/10.18778/8088-218-8.05
Google Scholar
Kamiński, A. (1970) Metoda, technika, procedura badawcza w pedagogice empirycznej. In: T. Pilch and R. Wroczyński (eds) Metodologia pedagogiki społecznej. Studia Pedagogiczne, vol. 19. Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, pp. 25-48.
Google Scholar
Kaplan, L.J. (2014) Jedność i oddzielenie. Od niemowlęcia do odrębnej jednostki. Warszawa: Centrum Pracy z Ciałem.
Google Scholar
Kępiński, A. (2012) Lęk. Kraków: Wydawnictwo Literackie.
Google Scholar
Klajmon-Lech, U. (2018) Trajektoria życia rodziców dzieci z rzadkimi chorobami genetycznymi. Formy społecznego wsparcia. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
Google Scholar
Kos, E. (2013) ‘Wywiad narracyjny jako metoda badań empirycznych’ in D. Urbaniak-Zając and E. Kos (eds) Badania jakościowe w pedagogice: wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, pp. 91–110.
Google Scholar
Łobocki, M. (1978) Metody badań pedagogicznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Łobocki, M. (1999) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydawnictwo Impuls.
Google Scholar
McBride, K. (2023) Wsparcie dla dorosłych córek narcystycznych matek. Translated by E. Józefowicz. Łódź: Wydawnictwo JK.
Google Scholar
Mertl, V. (1981) Dom między wiatrem a rzeką. Warszawa: Wydawnictwo PAX.
Google Scholar
Namysłowska, I. (2004) Psychiatria dzieci i młodzieży. Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL.
Google Scholar
Pervin, L.A. (2005) Psychologia osobowości. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Pilch, T. and Bauman, T. (2001) Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Żak.
Google Scholar
Podniesińska, M.M. (2015) Narcystyczna matka. Dziedzictwo zniekształconej miłości. Jak sobie z nim poradzić w dorosłym życiu. Wydawca: Wydawnictwo internetowe e-bookowo.
Google Scholar
Reber, A.S. and Reber, E.S. (2008) Słownik Psychologii. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR.
Google Scholar
Sobolewska-Mellibruda, Z. (2000) Odebrane dzieciństwo. Psychologiczne problemy Dorosłych Dzieci Alkoholików. Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia.
Google Scholar
Strelau, J. (2002) Psychologia. Podręcznik akademicki, vol. 3. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Symington, N. (2013) Narcyzm. Nowa teoria. Gdańsk: Wydawnictwo IMAGO.
Google Scholar
Zaczyński, W. (1967) Rozwój metody eksperymentalnej i jej zastosowanie w dydaktyce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Nowak, S. (2010) Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar