Svetlana Cmejrková, Reklama v ceśtine – ceśtina v reklamę. Praha: Leda 2000, 260 s.
Jana Hoffmannová
##libcom.authors##
Jana Hoffmannová##libcom.statistics##
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by-nc-sa4.footer##1. Prawa autorskie majątkowe do opublikowanych utworów ma Uniwersytet Opolski (do utworu zbiorowego) oraz Autorzy (do poszczególnych części utworu zbiorowego mających samodzielne znaczenie).
2. W czasopiśmie naukowym „Stylistyka” publikowane mogą być jedynie utwory wcześniej nie rozpowszechnione.
3. Uniwersytet Opolski nie ogranicza możliwości dalszego rozpowszechnienia przez Autora jego utworu pod warunkiem wskazania czasopisma naukowego „Stylistyka” jako pierwotnego miejsca publikacji oraz zgody Wydawnictwa UO.
4. Zgoda na publikację utworu w czasopiśmie naukowym „Stylistyka” jest równoznaczna z udzieleniem przez Autora Uniwersytetowi Opolskiemu licencji niewyłącznej, obejmującej prawo do korzystania z utworu bez ograniczeń terytorialnych oraz czasowych na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką dowolnej ilości egzemplarzy utworu w całości lub w części, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, wprowadzenie utworu do pamięci komputera i sieci informatycznych,
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy,
c) w zakresie rozpowszechnienia utworu w sposób inny niż określonych w pkt 2 – udostępnienie utworu lub jego streszczenia w Internecie przez umożliwienie odbiorcom dostępu do utworu on-line lub umożliwienie ściągnięcia utworu do własnego urządzenia pozwalającego na zapoznawanie się z utworem, zamieszczenie utworu w bazach elektronicznych zajmujących się rozpowszechnianiem utworów naukowych, w tym w szczególności w bazie CEEOL (Central and Eastern Online Libray) oraz streszczenia w języku angielskim w bazie CEJSH (The Central Europaen Journal of Social Scienes and Humanites).
d) w zakresie tworzenia i rozpowszechniania dzieł zależnych zrealizowanych przy wykorzystaniu utworu – korzystanie z nich na polach eksploatacji określonych w pkt 1–3.
5. Z tytułu udzielenia licencji do utworu Autorowi nie należy się wynagrodzenie.
6. Autor wyraża zgodę na udzielenie przez Uniwersytet dalszego zezwolenia na korzystanie z utworu (sublicencja) na polach eksploatacji wymienionych w par. 2 ust. 4.
7. Autor wyraża zgodę na upublicznienie, w związku z rozpowszechnieniem utworu, swoich danych osobowych, to jest imienia i nazwiska, afiliacji oraz adresu e-mail.
Najaktuálnejšie články rovnakého autora (rovnakých autorov)
- Jana Hoffmannová, Syntax mluvené češtiny jako nástroj subjektivizašních postupů v prózách P. Soukupové , Stylistyka: Diel 25 (2016): Gajda i stylistyka
- Jana Hoffmannova, Ivana Kolarova, Kombinatorika tempordlnich konektoru: jejich semanticko-pragmatickd a stylisticka profilace (ziskand interpretaci korpusoyych dat) , Stylistyka: Diel 16 (2007): Styl i czas - Style and Time
- Jana Hoffmannová, „Malá slova“ a jejich podíl na stylu mluvených projevů , Stylistyka: Diel 26 (2017): Słowo a styl
- Jana Hoffmannová, Konstruování obrazu minulosti zaměřené na dětské adresáty: míšení stylů a žánrů , Stylistyka: Diel 28 (2019): Styl i pamięć
- Jana Hoffmannová, Emocionalita a expresivita, kritika a hodnocení v on-line sportovních přenosech a v reakcích fanoušků , Stylistyka: Diel 30 (2021): Styl i emocje
- Jana Hoffmannová, Současná česka kultura (styl básnických a dramatických textu) a kultura / kultivovanost jazyka / řeči , Stylistyka: Diel 21 (2012): Styl narodowy
- Jana Hoffmannová, Alena Macurová - Petr Mareš: Text a komunikace. jazyk v literárním díle a ve filmu. Acta Universitatis Carolinae, Philologica Monographia CXVII, Praha 1993, 176 s. , Stylistyka: Diel 3 (1994): Stylistyka porównawcza
- Jana Hoffmannová, Mluvené a psané texty ve vzájemných citacích (aluzích) , Stylistyka: Diel 1 (1992): Stylistyka dziś
- Jana Hoffmannová, Styl mediálního dialogu a vyjednávání pozic (na příkladu jedné české talk show) , Stylistyka: Diel 19 (2010): Style a media
- JANA HOFFMANNOVÁ, O dialogickou a intertextovou stylistiku , Stylistyka: Diel 4 (1995): Tekst i styl - Text and style - Текст и стиль